maja 01, 2018

Wiosna w moim ogrodzie

Zbliża się już koniec kwietnia i znów można by narzekać, że ten czas za szybko płynie. Przecież całkiem niedawno witaliśmy nowy rok, a zima nie dawała o sobie zapomnieć. Nawet nie wiadomo kiedy nadeszły święta wielkanocne, a wraz z nimi odwilż. Jednak kiedy słońce po raz kolejny obudziło świat do życia, zamiast ubolewać nad niezatrzymanym czasem, rozpiera mnie zachwyt. Pierwsze pąki na drzewach już dawno za nami, kwiaty pięknie kwitną, ptaki ćwierkają cudowne melodie, bez intensywnie pachnie i aż nie chce się schodzić z tarasu wraz z upływem kolejnego dnia. 


Chłodne wiatry ani nieustające dźwięki kosiarek nie są mi straszne, jednak najcudowniejsze chwile, szczególnie godne uznania to te momenty beztroski, kiedy można spokojnie usiąść i po prostu zachwycać się tym, co jest. 




Lubię o poranku wyjść gołą stopą na poranną rosę, pobyć samotnie i pomedytować przy akompaniamencie wiatru i śpiewu ptaków. Lubię, kiedy kiedy On zapyta "chcesz kawy?", a ja przytaknę uśmiechem i później piję tę kawę w towarzystwie Jego i otaczającej nas zieleni.




Najcudowniejsze chwile to chłodnawe wieczory spędzone na leżakach, kiedy pilnujemy dopalającego się ognia i wpatrujemy się w zachodzące słońce, albo kiedy w pełnym słońcu miasta jemy zimne lody.





Dużo tych momentów mogłabym jeszcze wymieniać. Choć wiosna trwa zaledwie miesiąc mamy już za sobą pierwsze grillowanie z rodziną, czy to z przyjaciółmi. Odhaczyliśmy już kilka tras rowerowych oraz pierwsze tegoroczne wycieczki w ciekawe miejsca.



Właśnie za to uwielbiam wiosnę! Za cieplutkie słońce i chłodny wiaterek. Za piękne widoki tuż za oknem.

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie wiosenne zdjęcia! Nie ważne, ile bym ich oglądała, nigdy dość!!! :) bardziej chyba tylko lubię wiosną spacerować po takich ogrodach i parkach i poza patrzeniem, wąchać te kwiaty! :)
    A zdjęcia zrobiłaś świetne, bardzo mi się podobają także ze strony technicznej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj, jak wiosennie i słonecznie. Pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wręcz trójwymiarowe!
    Najpiękniejsza pora roku, to prawda, nawet lato chyba tak nie cieszy, bo bywa zbyt gorąco.
    Właśnie wróciliśmy z kolejnej wycieczki, ale ogród lub taras z grillem też bym przytuliła...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuć w Twoich słowach ten klimat wiosny <3 Też uwielbiam wiosnę za kwitnące kwiaty, budzącą się nadzieję,świeżą trawę, wycieczki rowerowe i słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia 😍
    Ja również uwielbiam wiosnę, szkoda ze w ostatnich latach mieliśmy natychmiastowe przejście z zimy na lato😯
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ujęcia! Bardzo lubię zdjęcia kwiatów! <3 Wiosnę lubię za to, że robi się coraz cieplej, przyroda budzi się do życia, można robić sesje na zewnątrz. :) A po wiośnie przychodzi moja ulubiona pora roku. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kadry. Agh ten czas naprawdę szybko mija ale co zrobimy? Trzeba po prostu.
    Podoba mi się to zdjęcie róży i te tło ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) W końcu wiosna, aczkolwiek dźwięki kosiarek doprowadzają mnie do szału.
    Miłego wieczoru!
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, sama ostatnio fotografowałam gałązki pełne kwiatów. Jak spędzamy przyjemnie czas to rzeczywiście mija szybko, nim się obejrzymy, płynie to nasze życie. Ciągle do przodu i nie mamy na to wpływu. Możemy się jednak zatrzymać i pozachwycać przyrodą, odkryć ciekawe miejsca i spędzić ten dany nam czas z bliskimi osobami, jak najlepiej potrafimy. I jest dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magiczne zdjęcia, lubię kwiaty wynurzające się z cienia na fotografiach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne okwiecone kadry... Aż żałuję,że nie mam ogrodu xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie chwile są najpiękniejsze :3. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie piszesz! Zdjęcia również mi się podobaja. Zdecydownaie jest się czym zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto chwytać każda chwilę :)
    Wiosna jest cudowna, tez uwielbiam jak wszystko kwitnie.
    Ale macie ładnie w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta wiosna w Twoim ogrodzie jest aż nadto hipnotyzująca...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wiosenne zdjęcia! Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne fotki. Ja sam zauroczony wiosną robię sporo zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie kwiaty na drzewach i krzewach, jak nie tak dawno mieliśmy u siebie na działce kwitnącą wiśnię, jabłoń i śliwkę to zrobiłem trochę zdjęć. :)

    Dziś akurat tylko ja byłem na uczelni. :D Czekałem parę godzin, a jak się na nikogo nie doczekałam to wróciłem do domu. Taka sytuacja nietypowa.

    To ja akurat miałem sprawy proste do załatwienia, bez zbędnych formalności. Mam nadzieję, że ułożą się Twoje sprawy do załatwienia jak należy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Ja w końcu muszę wybrać się na spacer z aparatem, bo inaczej wszystkie wiosenne widoki mi umkną.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! Masz przepiękne spojrzenie na świat, bardzo bardzo motywujesz by szukać szczęścia w drobiazgach i cieszyć się z każdej z chwil :) Uwielbiam wiosnę, ale moją ulubioną porą roku jest lato. Za to wiosna, bez wątpienia ma wiele plusów :) Ja mam ogród, to znaczy, dopiero zaczynam go mieć, zaczynam sadzić, pielęgnować, chcę by było pięknie :) Jeszcze wiele pracy przede mną ale jestem pewna że praca wsadzona w ogór zwróci się z nawiązką :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak pięknie patrzeć, jak po tej okrutnie długiej zimie wszystko się zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie ;) Och, ja też uwielbiam wiosnę, ale jednak moje serce pozostaje z latem i już czekam na te upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana!
    Świat się zazielenił, ukwiecił, oby tylko deszczu było więcej!
    Pozdrowionka zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wiosnę! Uwielbiam obserwować jak wszystko budzi się do życia, rozkwita... Wieczory są wspaniałe. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe zdjęcia. Zwłaszcza róża z góry skradła moje serce. :)
    Ja doceniłam piękno wiosny podczas dnia wolnego od pracy, gdy miałam czas by obejść cały ogród i przyjrzeć się wszystkiemu z bliska. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie to ujęłaś. Cieszmy się każdą chwilą! Ja również uwielbiam wieczorem pilnować ogniska a z rana wyjść na świeże powietrze czując na sobie ciepło słońca oraz tą rześkość powietrza. Kawy nie piję więc tą część pominę :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. W tym roku wiosna jest dla nas wyjątkowo łaskawa. Ja także nie potrafię nacieszyć oczu tą intensywną zielenią dookoła. Nic tylko rozwijać koc i piknikować , uśmiechając się przy tym do Słońca :)

    OdpowiedzUsuń

A jakie jest Twoje zdanie na ten temat?
Podziel się ze mną swoją opinią, a nie linkami do Twojego bloga. Jeśli będę chciała, sama tam trafię.