października 21, 2017

Od nowa

       Podobno, kiedy coś się kończy, coś innego się zaczyna. Mówią, że nic nie dzieje się przypadkiem, że wszystko ma swój sens, nawet kiedy pozornie trudno go dostrzec. Człowiek jest więźniem swoich własnych wyborów i tak jak jedna niewinna decyzja może diametralnie wpłynąć na ludzkie życie, tak jedno kliknięcie może poprowadzić do nieodwracalnych zmian.
             Założyłam tego bloga, ponieważ takim niewinnym naciśnięciem guzika pozbyłam się praw do kilkuletniego dorobku, gdzie zapisywałam swoją historię. I chociaż ja wiem, że ona jest moja, w sieci jest niczyja. Bez jakiegokolwiek dostępu od wewnątrz. Pewnie niedługo zostanie zakopana miliardem internetowych śmieci i głupstw, pewnie wszyscy o niej zapomną, o ile już nie zapomnieli.
          Może tak miało właśnie być? Może czas zamknąć tamten rozdział i zacząć nową historię? Może to miało mnie skłonić do zrobienia kolejnego kroku, do nowych pomysłów, do stworzenia czegoś zupełnie świeżego?


2 komentarze:

  1. Kurcze szkoda, że tak się stało, ale może tutaj będzie jeszcze lepiej! :P Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że jest tutaj naprawdę pięknie :)

      Usuń

A jakie jest Twoje zdanie na ten temat?
Podziel się ze mną swoją opinią, a nie linkami do Twojego bloga. Jeśli będę chciała, sama tam trafię.